To już drugi rok z rzędu, kiedy polski dystrybutor sprzętu JBL podjął wyzwanie Poland Business Run. Pracownicy firmy znów zorganizowali się w dwie drużyny i pobiegli wspierając osoby po amputacjach.
Poland Business Run to rozpoznawalny bieg, który rok w rok ma miejsce na początku września. Od 2020 roku, ze względu na pandemię COVID-19, zmienił nieco swoją formułę. Bieg odbywa się wirtualnie. W ubiegłym roku w tej rywalizacji wzięło udział 19 075 biegaczy z 17 krajów na całym świecie. W 2021 roku na oficjalne wyniki, podane przez Organizatorów na stronie internetowej, trzeba będzie chwilę poczekać, ale dla JBL liczy się moc pomagania i dobra zabawa. Wszyscy członkowie obu drużyn ukończyli swoje dystanse.
Bieg odbył się w niedzielę, 5 września, i wzięły w nim udział zgłoszone wcześniej drużyny. Każdy z zawodników zobowiązany był przebiec 4 km. Szczytny cel biegu to wsparcie dla beneficjentów po amputacji z niepełnosprawnością ruchową. Ze względów bezpieczeństwa, podobnie jak rok wcześniej, nie było możliwości zgromadzenia tysięcy zawodników w największych miastach Polski. Jednak w nowej formule to nie problem! Każdy biegacz wytycza wymagany odcinek (4 km) samodzielnie, w wybranej przez siebie lokalizacji. Można tym samym biec w dowolnej miejscowości, na wsi czy w górach, w kraju lub poza jego granicami!
Polski dystrybutor sprzętu JBL znów zdecydował się wesprzeć tę szczytną inicjatywę zachęcając tym samym swoich pracowników do aktywności fizycznej. Dwie rywalizujące między sobą i motywujące się drużyny ukończyły bieg. Niektórzy podjęli wyzwanie pomimo kontuzji. Wszystko w radosnej atmosferze i ze słuchawkami JBL-a na uszach. W końcu JBL ma w swojej ofercie wiele modeli słuchawek sportowych, które dają dodatkową motywację do treningów.
Więcej informacji na stronie www.polandbusinessrun.pl