JBL Street Dance Challenge
JBL Street Dance Challenge
KONKURSY
05.03.2018

Polski dystrybutor sprzętu JBL ogłosił właśnie bardzo ciekawy konkurs dla tancerzy break dance – „JBL Street Dance Challenge”. Do wygrania są wartościowe nagrody: bezprzewodowy głośnik przenośny JBL Boombox (o wartości 1999 zł) oraz nagrody pieniężne (1000 zł i 500 zł). Szczegóły konkursu oraz rejestracja uczestnictwa odbywają się za pośrednictwem strony internetowej www.jblstreetdance.pl.

 

Konkurs „JBL Street Dance Challenge” adresowany jest do tancerzy break dance, którzy ukończyli 16 lat. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej www.jblstreetdance.pl oraz do 12 marca przesłać film z nagraniem swojego tańca (maksymalnie 30 sekund). Spośród zarejestrowanych zgłoszeń i nadesłanych filmów jury wybierze osoby, które zaproszone zostaną na eliminacje odbywające się w Katowicach (24 marca) i Warszawie (14 kwietnia).

Finał konkursu odbędzie się w sobotę, 26 maja 2018 roku, w Warszawie w ramach wyjątkowego wydarzenia. Gośćmi specjalnymi będą przedstawiciele świata mediów, mody i biznesu. W ramach finału konkursu odbędzie się również pokaz mody marki GLAM by Natasha Pavluchenko. Punktem kulminacyjnym wieczoru będzie koncert Kamila Bednarka oraz supportu – grupy Alergen.

Konkurs trwać będzie od 19 lutego do 26 maja 2018 roku. Poszczególne etapy konkursu obejmują:

19 lutego – 12 marca – rejestracja uczestników na www.jblstreetdance.pl

24 marca – eliminacje w Katowicach

14 kwietnia – eliminacje w Warszawie

26 maja – finał konkursu w Warszawie

Dla najlepszych tancerzy organizator przewiduje wyjątkowe nagrody: za zajęcie pierwszego miejsca bezprzewodowy głośnik przenośny JBL Boombox o wartości 1999 zł, za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca nagrody pieniężne (1000 zł i 500 zł).

Partnerem wydarzenia jest projektantka Natasha Pavluchenko (www.natashapavluchenko.pl). Organizatorem konkursu jest dystrybutor sprzętu marki JBL. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.jblstreetdance.pl.

 

JBL to amerykańska marka produkująca sprzęt audio, która powstała w 1946 roku. Nazwa JBL nawiązuje do pierwszych liter nazwiska jej założyciela Jamesa Bullough Lansinga, który udźwiękowił pierwszy film w historii kina. Kolumny JBL grają dzisiaj w większości kin na całym świecie, w tym w Dolby Theatre, w którym odbywa się coroczna gala oscarowa. JBL nagłośnił olimpiady w Pekinie w 2008 i w Londynie w 2012 oraz stadiony na Euro 2012 w Polsce. Kolumny z Northridge słychać nie tylko na największych koncertach rockowych, ale też w najsłynniejszych salach operowych, m.in. w Kopenhadze, Wiedniu, Sydney i Szanghaju. Można je znaleźć w rozgłośniach radiowych, studiach nagraniowych i klubach muzycznych. JBL gra także u Bruce’a Springsteena, Stinga, Erica Claptona, członków The Who, The Rolling Stones, U2 czy Metalliki. Do grona wielbicieli tych głośników należeli także Elvis Presley, Beatlesi oraz Michael Jackson.

Produkty konsumenckie JBL obejmują sprzęt car audio, kina domowe, słuchawki, multimedia oraz luxury audio.

 

Natasha Pavluchenko

Projektantka z powodzeniem tworzy swoje kolekcje, zaznaczając swój wkład w przemyśle i kulturze. Zaliczana jest do najzdolniejszych projektantek w Polsce. W 2015 roku została uhonorowana Diamentem Mody za tworzenie polskiego wzornictwa i mody oraz propagowanie ich w świecie. Marka Natashy Pavluchenko, to wyraz najwyższej jakości, prestiżu i historii, która stoi za projektantką.

Natasha Pavluchenko jest laureatką wielu prestiżowych nagród m.in. na Smirnoff Fashion Awards w Moskwie, International Fashion Show w Dusseldorfie („Odkrycie roku” 2002), Oskary Mody New Look. Jej kolekcje można było podziwiać także podczas: Fashion Philosophy Fashion Week Poland, Warsaw Fashion Street, Fashionable East, Sopot Art&Fashion Week, Berlin Fashion Week oraz Monte-Carlo Fashion Week.

 

Glam Tattoo

To nowa linia ubrań by Natasha Pavluchenko, stworzona dla osób które chcą i nie boją się wyrażać poprzez modę oraz są pełne pozytywnej energii i chcą dzielić się nią z otoczeniem. Glam to doskonały środek wyrazu dla wszystkich pozytywnie zakręconych! Projekty marki to przede wszystkim zabawa i swoboda, które przekładają się na ciekawe formy, odważne połączenia kolorystyczne oraz nietypowe wykończenia.