Martin Garrix z JBL
Martin Garrix z JBL
NOWOŚCI
11.05.2021

Martin Garrix został globalnym ambasadorem marki JBL. W ramach tego partnerstwa znany didżej i producent muzyczny będzie ściśle współpracował z legendarną marką audio przy wprowadzaniu produktów, kampaniach czy wydarzeniach muzycznych. Wspólna pasja jest podstawą tej współpracy i gwarancją wyjątkowych chwil.

 

JBL od lat jest towarzyszem audio Garrixa, który zawsze nosi ze sobą głośnik JBL, aby mieć dostęp do muzyki w podróży. Ten jeden z najmłodszych i odnoszących największe sukcesy DJ-ów i producentów jest najnowszą supergwiazdą, która dołączyła do grona globalnych ambasadorów JBL. Będzie on twarzą nadchodzących kampanii produktowych, a także gwiazdą występów na żywo na imprezach JBL.

„JBL jest od jakiegoś czasu moją ulubioną marką audio, więc jestem bardzo podekscytowany, że mogę teraz nazywać się globalnym ambasadorem marki”, mówi Martin Garrix. „Zawsze jestem otoczony muzyką, więc twórcza współpraca z nimi to okazja, której nie mogłem odrzucić”.

„Widzieliśmy jak entuzjazm, ekscytacja i energia Martina pobudzają tłumy i dostarczają radość. W JBL tworzymy i dzielimy te same wartości, zapewniając doświadczenia i najlepszy dźwięk, który łączy ludzi na całym świecie”, mówi Ralph Santana, dyrektor ds. Marketingu w firmie HARMAN. „Cieszymy się, że Martin jest ambasadorem JBL. Wnosi energię, która połączy i rozemocjonuje naszych fanów na całym świecie i nie możemy się doczekać, kiedy to partnerstwo rozkwitnie”.

Występując na największych festiwalach, podbijając nowe terytoria, współpracując z największymi gwiazdami, a także zakładając własną wytwórnię płytową, Martin Garrix prowadzi pionierską karierę. Jego współpraca z JBL będzie inna i warto śledzić jej rozwój. Fani didżeja oraz marki JBL z pewnością nie raz zostaną pozytywnie zaskoczeni!

 

O FIRMIE JBL

JBL tworzy niesamowity dźwięk, który kształtuje najbardziej epickie chwile w życiu. Od kultowych wydarzeń, takich jak Woodstock i koncerty w Madison Square Garden, po mecze na stadionie Yankee i weekendowe wycieczki, JBL podnosi doznania słuchaczy dzięki nagradzanemu dźwiękowi, który pozwala im maksymalnie wykorzystać każdą chwilę. Mając 75 lat niezrównanych kwalifikacji zawodowych i wiodących w branży innowacji, JBL umiejętnie połączył śmiałą wizję przyszłości z pasją i talentem inżynierów i projektantów na całym świecie. JBL Signature Professional Sound to wiodąca technologia, która napędza najważniejsze wydarzenia popkulturowe, a marka współpracuje z największymi światowymi talentami w dziedzinie muzyki, sportu i e-sportu.

 

O MARTINIE GARRIXIE

Martin Garrix - nazwisko, które należy do jednego z najmłodszych i odnoszących największe sukcesy didżejów / producentów, którzy są mistrzami sceny pop i elektronicznej. Garrix wykorzystał swoje doświadczenie na całym świecie, występując jako headliner na festiwalach, przebijając się przez terytoria i współpracując z głównymi gwiazdami, takimi jak Dua Lipa, Khalid i Macklemore. Wspinając się na kolejny szczebel swojej drabiny do sławy, hitmaker jest teraz założycielem własnej wytwórni (STMPD RCRDS), właścicielem kompleksu studyjnego w Amsterdamie i mentorem dla przyszłych artystów. Nie ma wątpliwości, że ta zdolność do odkrywania na nowo swojej marki i nieustraszonego eksperymentowania z jego dźwiękiem, poprzez filtrowanie wielu strumieni kreatywności do mas z taką łatwością, jest niezaprzeczalnym świadectwem jego talentu i długowieczności, ostatecznie napędzając jego legendarną narrację jeszcze dalej.